Home »
Veel gestelde vragen
Op deze pagina geven we u antwoord op veelgestelde vragen.
Klik op één van de categorieën hieronder of vul een trefwoord in op de zoekbalk.
Ik heb een vraag over:
Betalen & Opzeggen
De jaarlijkse kosten voor de verschillende registers vindt u op onze pagina met tarieven
U kunt betalen per Ideal of per banktransfer. Let er wel op, dat u bij de banktransfer het volledige bedrag (inclusief BTW) betaalt met het juiste betaalkenmerk. PE-online zet de factuur alleen op betaald als het volledige bedrag met het juiste betaalkenmerk is betaald.
Ja, de facturen kunt u terug vinden in uw persoonlijk dossier in PE-online onder het kopje ‘Facturen’. Daar ziet u ook de betaalstatus.
Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact op door e-mail te sturen naar administratie@registerplein.nl.
U krijgt de factuur per mail toegestuurd. Ook is het mogelijk om de factuur vanuit uw dossier als pdf te downloaden. U vindt de facturen onder het kopje ‘Facturen’.
Ja, dit rekeningnummer is juist. Per 1 oktober 2020 worden de facturen voor de registratie verstuurd via het registratiesysteem PE-online. De betalingen worden verwerkt door het bedrijf CM.com Stichting. Twijfelt u eraan of een rekeningnummer juist is? Met IBAN-calculator kunt u een rekeningnummer controleren.
Nee daarover krijgt u geen herinneringen. In uw online dossier, bij account, staat een factuurdatum. Elk jaar op die datum ontvangt u van PE-online automatisch een factuur.
U kunt opzeggen door het opzeggingsformulier op onze website in te vullen.
Ja, u heeft het recht om uw gegevens direct te laten verwijderen. Na zes jaar inactiviteit worden de gegevens automatisch verwijderd.
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?
Neem dan contact met ons op.